• גודל גופן

פאי קרם ברולה קוקוס-דבש חגיגי ומעולה

פאי קרם ברולה קוקוס-דבש חגיגי ומעולה
בטוח זו המצאת המאה! איך לא חשבו קודם לכן לשדך לבצק פריך קרם ברולה? מתכון מעולה של פאי קרם ברולה עם קרם קוקוס ודבש

מצרכים

תחתית

500 גרם בצק פריך מתוק מופשר לפי הוראות היצרן

מילוי

5 חלמונים M

2 מיכלים או 500 מ"ל קרם קוקוס מזרח מערב

1 שקית סוכר וניל

שליש כוס דבש

1 קורט מלח דק

1 כף שטוחה קורנפלור או קמח

קרמול

רבע כוס סוכר לבן

אופן הכנה

  1. מכינים את בסיסי הטארטלטים: משמנים תבניות פאי אישיות או שקעים של תבנית מאפינס ומרפדים בבצק (אם משתמשים בתבנית מאפינס מרפדים עד 2-2.5 ס”מ מגובה השקע). מסירים את עודפי הבצק בעזרת סכין חדה.
  2. מחממים תנור ל-180 מעלות.
  3. דוקרים את התחתית במזלג ומקפיאים 15 דקות. אופים 20-25 דקות להזהבה. מוציאים מהתנור ומצננים מעט. מנמיכים את חום התנור ל-150 מעלות.
  4. מכינים את המילוי: טורפים את החלמונים בסיר. מוסיפים בהדרגה 1.5 ממיכלי קרם הקוקוס (מתוך שני מיכלי קרם הקוקוס), תמצית הווניל, הדבש והמלח וטורפים היטב. טורפים בקערית נפרדת את יתר קרם הקוקוס והקורנפלור לתערובת חלקה ומוסיפים לסיר.
  5. מחממים את הסיר על להבה בינונית-נמוכה תוך כדי בחישה קבועה במשך 8-10 דקות עד שהנוזל מסמיך מעט. מצננים ויוצקים דרך מסננת על תחתיות הבצק האפויות.
  6. מחזירים את הטארטלטים לתנור (150 מעלות) לכ-25 דקות עד שהמלית מתייצבת בשוליים ועדיין רוטטת במרכז. מצננים לטמפרטורת החדר, מכסים ומצננים במקרר ללילה.
  7. לפני ההגשה בוזקים על פני הטארטלטים סוכר בשכבה דקה ואחידה ומקרמלים בברנר או בתנור (מניחים בחלק העליון של התנור עם חום עליון ואופים 2-3 דקות. בודקים עוד לפני – זהירות, זה נשרף מהר) ומגישים.